Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2006, 12:39   #9
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Stop met dat gehuil. Het CGKR stond niet te zwaaien met een geweer in antwerpen dat was een extreem rechtse vlaams nationalistische terrorist.
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door De Standaard
[SIZE=4][SIZE=3],,Van Themsche is geen nazi-doder''[/SIZE]
[/SIZE]
Hans Van Themsche wordt afgeschilderd als een koele nazi-doder. Dat is hij niet, zegt zijn advocaat.

Hans Van Themsche heeft geen extreemrechtse tatoeages. De speurders vonden geen aanwijzingen dat hij extreemrechtse websites bezocht en hij droeg ook geen symbolen op zich die naar extreem rechts verwijzen. Dat zegt zijn advocaat Bart Herman.

Hij weerlegde hiermee gisteren na afloop van de raadkamer een reeks beweringen die in de eerste dagen na de moorden op au pair Oulemata Niangadou (24) en de kleine Luna (2,5) de wereld werden ingestuurd. ,,Ik heb de laatste dagen veel pseudo-experts een mening horen geven over het dossier en over mijn cliënt terwijl ze er eigenlijk niets van kennen.'' De advocaat bevestigt wel dat zijn cliënt vanuit het internaat in Roeselare naar Antwerpen reisde met de bedoeling vreemdelingen om te brengen. ,,Hoe hij daartoe gekomen is, is onduidelijk. Hij zoekt op dit moment zelf nog altijd naar een verklaring voor zijn daden. Volgens mij verkeerde hij in een soort roes. Hij wilde zelfmoord plegen.''
Wat gek toch dat er van haatzaaierij geen probleem gemaakt wordt wanneer het in één welbepaalde richting gaat...
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden