Los bericht bekijken
Oud 10 maart 2015, 23:55   #1437
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Mutaties gebeuren ja, maar niet zoals Bovenbuur afschrijft.
Ik heb anders niet veel in zijn teksten _ die hij met véél moeitemakkelijk en verstaanbaar probeert over te maken aan jou _ gemerkt dat fundamenteel fout zat
Wat ik wel merkte is dat jij de één na de andere rare ideeën erop nahield.

Citaat:
Want dan wil ik wel een voorbeeldje. De mutaties die we kunnen waarnemen tonen ons het tegenovergestelde van wat hier verkocht wordt.
Dár blijf je maar tot in den treure herhalen maar je maakt
1) niet duidelijk wat je precies bedoelt
2) waar in godsnaam zit de logica : 'mutaties die we rechtstreeks kunnen waarnemen dus ... ' als het merendeel gewoon geen onmiddellijk uiterlijke impact heeft.

Citaat:
En degene die overgedragen worden via selectie zijn daar helemaal niet spontaan in terecht gekomen.
Tenzij ik eindelijk eens een voorbeeld krijg....
Op wat slaat dit stukje ?
Beweer je nu dat mutaties die aanvankelijk puur toevallig gebeurden maar achteraf positief ( of niet negatief ) uitvielen daar doelmatig zijn gekomen ?

Citaat:
Alles wijst er naartoe, behalve de levende voorbeelden dan?
Hier begrijp ik nog minder van.

Uit de levende voorbeelden ( en uiteraard dan ook diegene die geleefd hebben ) heb je de poel van wat 'werkte' of 'werkt'.
En daaruit kan je maar één ding concluderen dat je er niet komt met seksuele voortplanting of selectie alleen.
Nogal wiedes ook.
Om het met een stroman van menig creationist te zeggen : "selectie leidt niet tot nieuwe informatie"
praha is offline   Met citaat antwoorden