Los bericht bekijken
Oud 18 november 2017, 17:08   #9
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat probeert u te bereiken met uw 'erkenning'?
Kijk, ik moet allang lachen bij dit soort kopstukken, bijhorende artikels en gebrek aan kritisch denkvermogen bij sommigen. Hoe kan iemand nu overleven in een samenleving als hij zich niet integreert? Een bepaald soort gesubsidieerde wetenschapper beweert iets vanuit z'n ivoren toren en we moeten het allemaal geloven. Wat wil die man in feite? Dat een immigrant zijn job doet? Dan pas zijn immigranten geïntegreerd, zeker. Wel, van mij mag zijn postje naar een immigrant. Want België doet het goed op vlak van sociale zekerheid en net dat is het probleem om mensen naar de arbeidsmarkt te krijgen. Ook zijn er gewoon niet genoeg jobs voor iedereen.

De autochtone bevolking zou het al erg appreciëren indien islamitische migranten zich een beetje correct zouden gedragen.
Ondanks het feit dat goed en deftig gedrag imo toch een universeel gegeven is (en niks met cultuur of achtergrond te maken heeft), bestaan daar na VIJFTIG JAAR en/of bijna vier generaties, nog steeds gigantische problemen, dat was weer eens merkbaar laatst in Brussel en enkele weken geleden in Borgerhout.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 18 november 2017 om 17:10.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden