Los bericht bekijken
Oud 10 oktober 2017, 17:00   #44
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
We hebben het wel over uitgekeerde dividenden aan jan met de pet van beursgenoteerde bedrijven.
Ik ken in Belgie geen enkel geval waar er op deze dividenden geen roerende voorheffing is afgehouden.
Oei; dat had ik wel niet in de gaten hoor. Sorry dus.
Want ik heb het wel over dividenden die uitgekeerd werden aan vennoten van niet noodzakelijk beursgenoteerde bedrijven. En er werd toendertijds ook een verschil gemaakt tussen dividenden uitgekeerd aan vennoten met actieve functies en een bepaald minimum % van de deelbewijzen.
Maar ik moet nu wel uitkijken met wat ik schrijf want heel die hutsekluts is na al die jaren wel een beetje vervaagd.
Ik heb trouwens zoveel mogelijk overboord gegooid na mijn zware trombose en daaruit volgende verlamming. Ik moest wel om mezelf nog een restje van leven te gunnen. Gelukkig was er nog de wetenschap. Dit alles; te samen met een pacemaker hebben bewerkstelligd dat ik er heden nog ben.
Ik wist toch dat ik die idioterie niet meer zou moeten gebruiken in mijn toestand. Een paar jaren met 20 bloeddruk waren voorbij; definitief.
Het voelde aan als een verlossing. Eindelijk bevrijd van sluipmoordenaars!
Vooral dit laatste heeft mij gered. Ge moet maar chance hebben in het leven natuurlijk.

Laatst gewijzigd door werkman : 10 oktober 2017 om 17:01.
werkman is offline   Met citaat antwoorden