Los bericht bekijken
Oud 4 september 2017, 21:43   #15
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wie in een "zone" binnendringt waar de mensenrechten een aanvaarde en gebruikelijke levenswijze ondersteunt maar van die mensenrechten niet wil weten (tenzij de stukken waar hij/zij profijt uit haalt) zou als een illegaal moeten beschouwd worden. En illegalen moeten het land uit, en niet op de slome manier van nu!
Wie dus bvb als moslim zwaait met de sharia en de doodstraf moet het ook zelf kunnen ondergaan, beetje gemakkelijk als het alleen maar "voor een ander" zou zijn! Ze zijn trouwens goed bezig in sommige moslimlanden, alleen moeten ze daar blijven.
ah ... 't gaat over moslims ...ik dacht dat ge het over het VB, hun mandatarissen, leden en sympathisanten had.

Het was toch Filip Dewinter die zij dat het principe van eigen-volk-eerst primeert boven de mensenrechten ?

En het was toch Gerolf Annemans die iets zei in den trend dat hij zich niet gebonden voelde met de UVRM ( dus: niet onderschrijven ) omdat ze mee opgesteld zou zijn door mensen uit Senegal en Ivoorkust en wij hier in Borgerhout moeten daar geen rekening mee houden.( door die twee totaal fictieve opstellers aan te halen moet dat geïnterpreteerd worden als : okay er staan misschien wat zaken in die ik zie zitten maar alleen als ze in mijn/ons voordeel uitvallen )

Verder hebben ze zich al constant uitgesproken over mensen op te delen in in bepaalde categorieën/soorten en diens eventuele rechten & verplichtingen.
praha is offline   Met citaat antwoorden