Los bericht bekijken
Oud 11 september 2017, 09:13   #4
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
De druk is ook zo hoog omdat nog steeds mensen onnodig naar spoed hollen. En dan komen we weer in het integratieverhaal waar een bepaalde groep mensen niet wil begrijpen dat er ook huisartsen zijn die een banale verkoudheid kunnen behandelen.
Ben een keer of twee naar spoed geweest toen ik zwanger was (na het bellen naar de materniteit dan nog) en beide keren geen mensen tegen gekomen die daar 'zomaar' zaten. Die van spoed moesten me gewoon naar de gynaecoloog doorsturen, wat ze niet mochten vooraleer ik bij hen een urinestaal had gegeven en de spoedarts me ook had gezien! Die procedure is zo compleet van de pot gerukt... uiteindelijk heb ik na de materniteit 'gelukkig' nog 30 min op de spoedarts mogen wachten. Grote ziekenhuizen en precies geen dokters of personeel voorhanden.

En iemand die tijdens een zwangerschap enkel het ziekenhuis heeft bezocht en nooit naar de huisarts is geweest, gaat voor een spoedgeval ook naar het hospitaal. Geef een mens maar de keuze tussen 1ste klasse of 2de klasse service... de keuze is snel gemaakt.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 11 september 2017 om 09:16.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden