Los bericht bekijken
Oud 12 september 2017, 21:37   #254
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Voor U of voor mij zal er uiteraard nooit geen geld zijn. Voor de elite zoveel ze maar willen.

https://www.demorgen.be/politiek/bel...taan-b7169fad/

Denkt ge? Ze klagen toch steen en been dat ze teveel moeten betalen.
De banken krijgen gratis geld van Europa. En daardoor krijgt de mier ook niks meer voor zijn grooooot kapitaal. Ze spreken zelfs dat we zouden moeten betalen om ons geld bij de bank te parkeren. Ik ben momenteel op zoek achter tuinhulp. Voor dienstencheques kost mij dat minimum 56 Euro per dag oftewel 2240 Bfr. Dat verdiende ik vroeger niet op een hele maand en daar probeerde ik nog een appeltje van te sparen.
Momenteel is het OCMW in de mode en is geld met bakken door deuren en vensters smijten hot-stuff.
Sparen heeft toch geen zin meer. Ze komen het toch halen bij wie er nog een euro vermoed wordt. Het loont dus de moeite voor degenen die er veel hebben om er mee naar het buitenland te trekken.
En denk je dat er Euro's op die buitenlandse rekeningen staan?
Vergeet het. Zwitserse franken brengen meer op. Die zijn nu al een euro waard! Maar in Zwitserland spelen ze geen ziekenkas voor de ganse wereld.
Armoede-zaaiers kunnen ze daar niet gebruiken.
Maar we krijgen wel dank en erkentelijkheid voor onze hulp.
Ze maken ons zelfs uit voor racisten in eigen land.
En sommige witten onder ons zijn zelfs de ergste.
Ze zijn hier helemaal zot geworden.
Gelukkig vliegen er met de regelmaat van de klok een gedeelte van het plebs de lucht in. Dat zijn dan een paar zotten minder.
Zo wordt er plaats gemaakt voor nog meer echte sukkelaars.
Bekijk het positief en doe uw geld op. En denk dat je in een luilekkerland leeft. Waanzin is het fundament waarop een gelukkig leven gebouwd wordt.
En denk vooral niet aan onze schuldenberg.
Als we binnen een paar decennia inflatie toepassen aan tienduizend procent dan hebben de zanikers van heden ongelijk gehad.
Hitler moesten ze destijds niet hebben. Hij zorgde er nochtans voor dat iedereen miljoenen DM bezat. Het plebs is toch nooit tevreden.
Wat ik echter minder begrijp is dat degenen die nu dezelfde weg volgen; die snorremans ons toonde; heden bejubeld worden als de grote economen met doorzicht en visie. Hopelijk blijven hun opties werken.
Anders loopt het verkeerd af. Ik moet nog onderzoeken hoe lang Jodium-pillen goed blijven. Het zou wel eens kunnen dat er een stock van aanleggen de investering van de toekomst is. Tenzij je genoeg centen hebt om direct een jacht te kopen. Dan kun je nog alle kanten uit. Tenminste als je nog geld overhoudt om stookolie te kopen.

Laatst gewijzigd door werkman : 12 september 2017 om 21:42.
werkman is offline   Met citaat antwoorden