Discussie: Onrust in Syrië
Los bericht bekijken
Oud 15 april 2014, 10:12   #10001
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door westdiep Bekijk bericht
Je hebt geen argumenten, je hoeft de rebellen helemaal niet te steunen om verontwaardigd te zijn over de genocide die Assad nu aanricht onder zijn eigen bevolking.
Je valt continu in herhaling omdat je inhoudelijk te zwak bent.
Die discussie over B-52 en manier van inzetten is daar een voorbeeld van, gebaseerd op Wikipedia en het feit dat ze tapijtbombardementen kunnen uitvoeren is voor jou voldoende om te beweren dat de Amerikanen dat daadwerkelijk gaan doen, daarmee toon je aan dat je geen kennis hebt over die vliegtuigen en maak je een redeneringsfout, dat je daardoor pijnlijk afgaat doordat je gebrek aan kennis blootgelegd wordt neem je er dan maar bij.
Voor de laatste keer en nu ga ik het echt niet meer herhalen, tot nu toe heeft de VS nog nooit, ik herhaal toch, nog nooit hun B52 bommers ingezet voor een grote aanval enkel om slimme bommen te droppen.

Als jij wil geloven dat ze dat deze keer opeens wel zouden doen dan zal dat wel zo zijn, die vliegtuigen gaan dan vertrekken uit de VS over de oceaan, tijdens de vlucht bijtanken om dan 13 slimme bommen af te smijten en dan terug naar de VS om onderweg opnieuw bij te tanken. Klinkt volledig geloofwaardig, echt.

Nu, de vliegtuigen worden volgend jaar blijkbaar aangepast om meer van die slimme bommen te kunnen dragen dus het kan wel een trend zijn, dat moet ik toegeven. Een stratosferisch bombardement lijkt me tegenwoordig moeilijk publiekelijk te verdedigen.

Laatst gewijzigd door Doge : 15 april 2014 om 10:16.
Doge is offline