Los bericht bekijken
Oud 17 november 2015, 08:58   #173
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En zo is het merendeel van de mensen hun leven. Misschien één van de redenen waarom er zoveel roddelblaadjes worden verkocht
Wellicht; of één van de redenen waarom soaps zo populair zijn. Da's ook een fenomeen dat ik nooit begrepen heb. Beats me waarom mensen het boeiend vinden dat deze of gene bekendheid van onderbroek gewisseld is, of waarom ze zich geroepen voelen om elke dag naar een half uur niets-zeggende rommel te kijken in de vorm van Familie of Thuis.

Citaat:
Maar goed feit is dat je op het ogenblik dat er al dan niet gekozen wordt voor kinderen veel mensen nog wat beïnvloedbaarder zijn gezien hun dan toch meestal jonge leeftijd.
Beetje hetzelfde als met trouwen.....mensen zijn dan meestal heel jong en laten zich nog meer leiden van wat de 'anderen' doen
Nja, nooit last van gehad; maar goed, ik was dan ook iemand die als 6-jarige in het tweede leerjaar de leerkracht even hard op zijn plaats kon zetten als hij mij.
Idem dito voor partner, maar soort zoekt soort denkt je dan. Grijze mussen die als korenharen meegaan met elk zuchtje wind, niks voor mij/ons. (en da's het type mensen dat de doorsnee Belg niet graag ziet)
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden