Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2017, 19:52   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.582
Talking Twee jongens opgepakt in onderzoeken naar dood Romy en Savannah

weet iemand of hier moslims bij betrokken zijn of is het een white on white crime?

twee blanke meisjes 14 jaar vermoord.

is White Genocide project. gaat wel hard nu.

ik ben zelf viesbruine koelie aapje en ja blanken sterven razendsnel uit in nederland nu.

mijn gevoel zegt dat dit geen goede zaak is.

wat gaat geert wilders nou hierover zeggen?? Hij mag niet Pro White Race zijn he, en ja dit taboe moet doorbroken worden.

ja hij krijgt morgen ons cadeautje in cyber space beetje strafbaar ivm 154 jaar surikoelie immigratie. 5 juni. nu afwerken he. kan hij kort geding starten tegen Wieroe en mij he als fucking hindu writers met zes poten samen.


---------------- uit media:


Twee jongens opgepakt in onderzoeken naar dood Romy en Savannah
Foto: ANP
Gepubliceerd: 05 juni 2017 11:53 Laatste update: 05 juni 2017 18:31

De politie heeft zondagnacht twee minderjarige jongens aangehouden in de onderzoeken naar de dood van twee vermiste meisjes uit Hoevelaken en Bunschoten.

Volgens de politie lijkt het "gelet op de informatie uit de onderzoeken tot nu toe" te gaan om twee afzonderlijke zaken.

In het onderzoek naar de dood van de 14-jarige jarige Romy uit Hoevelaken is een jongen (14) uit de gemeente Ede aangehouden. Hij werd in de nacht van zondag op maandag opgepakt.

Romy werd vrijdagmiddag 2 juni aan het Emelaarsepad in Achterveld in het water gevonden.

De 14-jarige jongen wordt verdacht van betrokkenheid bij haar dood. Hij zit vast en wordt maandag verhoord.
Savannah

De politie heeft in dezelfde nacht een 16-jarige jongen uit de gemeente Den Bosch opgepakt voor de dood van Savannah, de 14-jarige die een tijd werd vermist. Haar lichaam werd zondagochtend gevonden in het water bij industrieterrein De Kronkels in Bunschoten.

De families van de meisjes zijn ingelicht over de aanhoudingen. De politie heeft op elk onderzoek een rechercheteam gezet.


http://www.nu.nl/binnenland/4745814/....html#slide-14
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline