Discussie: Banmededelingen
Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2007, 00:39   #291
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Beste formuleden,

Om voorbarig gehuil over censuur te vermijden, is het misschien nuttig om er nog even op te wijzen dat in deze thread niet gediscussiëerd wordt. Hij is enkel bedoeld om een vraag te stellen naar de reden van de verbanning van een forummer, waarna wij er op antwoorden als we het opportuun vinden.
Al de rest wordt geknipt.

Over moderatiewijze e.d. kan u in deze katern specifieke onderwerpen opstarten, om over te debateren.

Deze werkwijze werd reeds talloze malen uiteengezet in deze thread.
Indien u zich hier blijft tegen verzetten wordt hij gesloten, en wordt verdere info over bannelingen niet langer verstrekt.


Peter Johan
Beste Peter Johan,

Ik ben het totaal met je eens dat deze draad misbruikt wordt. Ik zag hier echter welgemeende protestposts die gewoon werden weggeknipt. Misschien kan het democratische gehalte van dit forum opgekrikt worden door die protestmails naar een protestdraad in whatever subforum te verwijzen in plaats van hier de delete-knop te zeer te hanteren. Ik moet toegeven dat het me ook stoort dat teveel posts hier worden geknipt terwijl ze misschien verkeerd geplaatst toch wel een degelijke mening weergeven.

Uw buurt-poster
Jazeker.

PS: Veel van die protestposts kan ik lezen via de mails. Het is een beetje griezelig om te zien hoe sommige terechte posts worden verwijderd terwijl ik ze wel op mail kan zien en later merk dat ze zijn verwijderd.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 juli 2007 om 00:41.
Jazeker is offline