Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2017, 07:24   #2
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.860
Standaard

Beste Schaakspeler

Om de bewijsvoering van mijn atoomtheorie te kunnen begrijpen, zul je toch eerst moeten weten hoe mijn atoomtheorie in elkaar steekt.

Overigens gaat de bewijsvoering ook gelijk op met de uitleg, dat wil zeggen dat ik met de uitleg ook vaak meteen een goed argument geeft, waarom het zo is.

Eerste les:



vertaling: atomen bestaan uit grote ruimteschepen waarin triljoenen super intelligente microwezentjes wonen.
God - atoom - microwezentje.

Het goede argument is dan al meteen dat je daarmede de werking van ons lichaam goed kan verklaren:



vertaling: Ons lichaam werkt niet vanzelf, maar door de super intelligentie van 10^42 microwezentjes, die de werkelijke goden zijn.

Bovendien is dat al veel beter dan het idee van de wetenschap dat het atoom slechts een levenloos mechaniek zou zijn.
Als ruimteschepen met levende intelligente wezens is het een hogere werkelijkheid.

Maar jij wilt meteen een volledig bewijs zonder mijn atoomtheorie eerst goed stap voor stap te willen lezen en bestuderen en vragen stellen als je iets niet begrijpt.
Je verzet je al meteen bij voorbaat, en dan komt er natuurlijk nooit iets van terecht omdat je niks van mij wil accepteren en nu al weer zo dat je aan anderen gaat vragen wat die er over denken.
Nu: die denken ook net als jij dat het onzin is wat ik beweer.
Maar ook die anderen hebben zich nooit in mijn atoomtheorie verdiept, net als jij dat ook niet wil.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden