Los bericht bekijken
Oud 5 februari 2018, 21:20   #14
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Een betoging van Koerden in verband brengen met vrouwenkwesties. Een pschychiater zal dat moeten verklaren.
Omdat Koerdische vrouwen IS- Daesh helpen in de pan haken zeker!?!?

Beetje bang zeker, van madams met ballen??? Die nochtans veel respect verdienen !


Anderzijds Erdogan is daar in Syrië een genocide bezig op de Koeren en Niets of Niemand van al die HUMANE in de politiek hier in EU, VN reageert. Geen enkele belangengroep of afdeling van de vreemdelingen industrie reageert zelf niet met en simpele Twitter reactie.

Vind het dus raar, dat alleen even geschreven word als of het en last was dat: Een 650-tal personen, voornamelijk Koerden, zaterdagmiddag een optocht door de Antwerpse binnenstad gehouden heeft . Om te protesteren tegen de Turkse invasie in de Syrisch-Koerdische regio Afrin in het noorden van Syrië, vlak bij de Turkse grens.

Ik ben echt niet voor de vreemdelingen toestroom, maar dan moet wel gereageerd worden als bv Erdogan mensen vermoord en ganse families uit hun leefgebied verjaagt met oorlog geweld.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 5 februari 2018 om 21:27.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden