Discussie: Boerenprotesten
Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2024, 05:57   #123
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.947
Standaard

Boerenprotesten?

Welke boerenprotesten?


https://www.brusselstimes.com/brusse...-entrance-tbtb


In een normaal functionerende staat (Geen enkel EU land is dat nog,door poke-woke-anarchie gedreven) zou GEEN ENKELE van die agriculturele betogers momenteel Brussel hebben kunnen verlaten..Ze zouden,met tractoren en al ergens op een voetbalveld staan,omsingeld door troepen,en er een voor een uit gehaald,desnoods met geweld,voor ondervraging ,confrontering en desnoods arrestatie en gevangenzetting.

Burger Kelt is het MOE dat zowat iedereen zomaar alles kort en klein kan slaan en de werkmensen pesten wegens een of ander griefje.....


KAPOT moet onze maatschappij.....WEG is de geloofwaardigheid van onze bestuurderen die,in Brussel bijvoorbeeld,het aanhoudende geweld van hoogstens een paar honderd snotneuzen,of het af en toe opduikende geweld van een paar duizend betogers niet aanpakt en denkt dat ze "besturen"....

Ik zal het bij deze grieven,waarvoor ik Brussel niet kort en klein wil en zal slaan, maar laten,er zijn er zo nog,zowat een kwart miljoen heb ik eens gelezen.


De "pseudo-boeren-grieven" INTERESSEREN me niet meer,wat me wel interesseert is waneer de overheid de openbaren ruimtes,door MIJ bekostigd beschermt en functioneel houdt in plaats van MIJ te belasten en controleren tot op het internet toe als een kandidaat terrorist....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 27 maart 2024 om 06:01.
kelt is offline   Met citaat antwoorden