Los bericht bekijken
Oud 7 april 2013, 19:45   #24
freespirit
Minister-President
 
freespirit's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2006
Berichten: 5.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik zit toevallig in dezelfde situatie, maar mijn maandelijkse kosten liggen wel lager.

Mensualiteit ~ 610 euro (personeelstarief)
Provisie: 100 euro
Verzekeringen: 30 euro
Multimedia: 5 eur (personeelstarief) + 7 euro maandelijkse gsm kost (jaarbasis verdeeld over alle maanden)



- Ik eet op mijn werk s'middags warm en dat maandelijks voor ongeveer 60 eur per maand. Daarbuiten geef ik niet veel uit aan eten voor mezelf, meestal een brood voor 2 of 3 dagen en daarbij dan beleg.
Ik heb een leuk appartement, ruim, drie slaapkamers,goed verzorgd, panoramisch zicht, twee terassen, in een nette buurt met vlotte bereikbaarheid van het OV en winkels op korte afstand, dat heeft uiteraard zijn prijs. Dat was een soort keuze die ik gemaakt had toen ik het aankochtt.

Helaas heb ik niet het 'geluk' spotgoedkoop op het werk te eten noch krijg ik maaltijdcheques in tegenstelling tot vele anderen.

Wat de verzekeringen betreft: ik geniet in tegenstelling tot vele andere werknemers niet van een hospitalisatieverzekering van de werkgever en dit zorgt ervoor dat ik relatief veel geld kwijt ben door me als particulier te moeten verzekeren.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden