Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2017, 11:23   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.620
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je maakt van deze triestige problematiek van mensen die niet zwanger geraken, een belachelijk zaakje.

Mocht ik je ooit tegenkomen in het echte leven, ik denk niet dat je een vriendelijke groet van mij zou krijgen.

.
Welke triestige problematiek? Mensen die geen kinderen kunnen krijgen op natuurlijke manier, laat het ons de wil van die teef, moeder natuur, noemen.
Oplossing is simpel, adoptie.


Ironisch, met condooms, de pil en nog een hoop andere mogelijkheden zijn de meeste vruchtbare mensen in de moderne westerse wereld bezig met geen kinderen te krijgen.
Alleen onwetenden of zij die hun driften niet beheersen krijgen nog "ongewenste" kinderen.

Wat het eigenlijk nog ironischer maakt eigenlijk.
Een kinderloos koppel dat een kind wil adopteren wordt vermorzeld in een bureaucratische pepermolen.
Maar 2 mongooltjes*, die mogen perfect aan de lopende meter kinderen maken, en met IVF zou men nog zekerheid kunnen geven dat het nageslacht ook het syndroom van Down heeft.


*gelukkig gebeurd dat niet, want er zijn gelukkig mensen die wel gezond verstand hebben en er naar handelen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden