Discussie: Splitsing verkeer
Los bericht bekijken
Oud 11 december 2013, 15:35   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

De niet Belgen houden zich zo al niet aan de verkeersregels die hier van toepassing zijn.

Daarstraks nog gemerkt bij het inrijden van de Kennedytunnel waar 70km/u van kracht is.

Ik hou beleefd de opgelegde 70km/u en toch steek er mij een vrachtwagen voorbij (vrij vlotjes zelfs) PL aan de nummerplaat.

Ik denk dat daar andere verkeersregels gelden in Polen ...

Mevrouw H. Crevits zou beter werk maken van, dat men uiteindelijk die niet Belgen de boetes eens laat betalen bij overtreding.

NL, PL,GB, D, RO, F er was zelfs een land bij dat ik nog nooit gezien had geen idee meer van wat het was ...

Péage invoeren, andere landen doen dat tenslotte ook. Ze kome onze wegen stukrijden.

Bedrijven in eigen land houden zodat er minder vrachtverkeer op de baan zit.

Als men de regels om de haverklap gaat veranderen weet niemand meer wat er eigenlijk nog geldig laat staan van toepassing is qua verkeersregels.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 december 2013 om 15:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden