Los bericht bekijken
Oud 24 november 2016, 21:13   #25
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En die mens die zevert.

Onbetaalbaar en inefficient ? Solar en wind zijn nu al on par met gas, en het wordt verwacht dat ze nog goedkoper worden. Ik vraag mij af waar die gast zijn data vandaan heeft.

Het probleem is energieopslag. Als je lokaal energie opslaat, en gebruikt wanneer er geen productie is, heb je veel minder standby capaciteit nodig. Lees: minder gas en kerncentrales. Ook moet het net dan veel minder zwaar zijn.

Dus simpel: schaft importheffingen af voor batterijen, schaf btw af voor batterijen en schaf prosumententarief af voor mensen die een batterij plaatsen. En investeer in steden in batterijparken die groene energie overdag opslaan en savonds loslaten aan de gebruikers. Als buffers.
Humor !! Hoe leuk.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden