Los bericht bekijken
Oud 25 november 2016, 14:28   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Microgrid: 5328 PV-modules en stroomopslag door 60 Powerpacks (6 MWh cap.), enz...

Vroeger moest er per jaar 414.500 liter geleverd worden (via schip) om dieselgeneratoren te laten draaien, die mogen nu naar het 20e eeuw museum. De bouw duurde 1 jaar. Het eiland Tau heeft ca. 600 inwoners.
Dat eiland draait helemaal niet volledig op zonne-energie.

Er worden daar enorm veel mensen en goederen aangevoerd en afgevoerd, met lucht- en scheepvaart die nul komma nul op zonne-energie draait.

Wat niet belet dat ik zonne-energie en andere groene dinges niet toejuich (herhaling: ik stond zelf op punt om een stekkerhybride te kopen, maar de garagist gaf onvoldoende voor mijn huidige SUV van 5 jaar, maar waarvan ik erg tevreden ben ...)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden