Los bericht bekijken
Oud 1 januari 2005, 18:52   #60
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Wat mij betreft, en in de context van dit forum en België, is het arrest van 21 april 2004 en de bevestiging door het hof van cassatie op 9 november 2004 waarbij drie vzw's van het VB werden veroordeeld voor het steunen van een organisatie die aanzet tot racisme en discriminatie, beslist het belangrijkste politieke feit van 2004.
Europees vind ik de aansluiting van 10 nieuwe landen tot de EU het belangrijkste feit, alsook de start van onderhandelingen tot aansluiting van Turkije met de EU.
Internationaal vind ik de aardbeving rondom Sumatra van 25 december de meest dramatische gebeurtenis van het jaar. Op dit ogenblik is de omvang van de chaos en het aantal slachtoffers nog steeds niet te overzien. Nog 250 Belgen en ruim 500 Nederlanders worden nog steeds vermist.
Nog belangrijker dan de veroordeling van het VB door het regime, is de vrijspraak door de kiezer met een nooit geziene vloeggolf van VB-stemmers.

Piano is zeer duidelijk een racist! Er zijn nu al meer dan 150.000 slachtoffers en miljoenen daklozen, maar Piano praat enkel over 250 Belgen en 500 Nederlanders die vermist worden. Hij praat dus enkel over Eigen Volk Alleen !
Dat is nòg erger dan het VB want die zeggen enkel Eigen Volk Eerst!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden