Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2006, 21:15   #60
Hendrik GORIS
Burger
 
Hendrik GORIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Leieland, Zuid-Nederland
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Ook nog eventjes herhalen:
VB-folders in het Fr of tweetalig enkel in Brussel is principieel correct.
In die folders wordt geen geheim gemaakt van onafhankelijk Vlaanderen en tweetalige hoofdstad.
Mits een beetje slechte wil te lenen van enkele VBers ("Jan Hyoens" is misschien niet eens de kwaadste), kan ik dus tussen de lijnen lezen: alleen omwille van het vreemdelingenprobleem zij we tegen het Turks, want Frans en andere Europese talen mogen het Nederlands verdringen. Maar dat doe ik dus niet.

Ik vind dat Turks van CD&V Heusden-Zolder niet kunnen. Maar wend u dan tot de juiste persoon.

Ik vind dat Turks van CD&V Gent niet kunnen. De N-VA moet dat inderdaad stevig aankaarten.

Ik vind dat Frans van VB enkel kunnen als, als VB die afgezaagde plaat van enige echte Vlaamsnationalisten eens afzet. En vooral als VBers toegeven dat Karel Dillen de VNP stichtte, lang vooor Egmont, eerst en vooral omdat de VU volgens hem te links was. Niet omdat ze niet Vlaams genoeg was. En het lijkt wel een 70punten-programma , ik stel nog als bijkomende voorwaarde dat VB toegeeft dat zij het eerste nog bestaande kartel zijn: VNP(K. Dillen) + VVP(L.Claeys) = "VB". Een kartelnaam die het VB bleef gebruiken. Waarbij K. Dillen zijn gegeven woord aan gewezen VU-volksvertegenwoordiger L. Claeys brak.
Als jullie dat allemaal toegeven, mogen jullie van mij de groote flamingant uithangen. En tegelijk verder Frans spreken en belgicisten op de lijst zetten in Brussel en verbroederen met Le Pen, een echte volksnationalist.
__________________
Point n'est besoin d'espérer pour entreprendre, ni de réussir pour persévérer.

Willem De Zwijger.
Hendrik GORIS is offline