Los bericht bekijken
Oud 24 december 2011, 11:40   #317
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Mag ik er op wijzen, oostenikschietinmijnvoetenligbuitenwesten, dat de tekst 2 fonts heeft. Als je uw bril zou opzetten dan zou ja dat zien. Niet getreurd, hoe het daar nu staat, kunnen wij in feite zijn hoe uw selectieve bril werkt.
Nu we dat weten kan ik in gerust geweten het volgende posten in de zekerheid dat u het gaat lezen en begrijpen:
- Jan Janbon heeft correct gereageerd op de vraag of hij gefrustreerd dat hij langs de kant staat.
- Jan Janbon heeft gezegd dat we de juiste keuze hebben gemaakt om neen te zeggen op de nota van Di Rupo en de deur open te houden voor verdere onderhandelingen
- Jan Janbon heeft zulks al uitvoerig herhaald op de zevende dag, wat uw misbruikte quote naar de prullebak wijst. Mensen woorden in de mond leggen is trouwens een slechte gewoonte gebezigd door mensen/leugenaars die last hebben van een gebrek aan argumenten, maar bovendien een gebrek aan respect en gebrek aan intelligentie om een deftige discussie te voeren. Niet alleen Jan Janbon heeft dit herhaalt, zowat alle partij mandatarissen hebben dat gedaan. Opvallend, altijd in de verdediging. Want het valt op dat vooral de niet N-VA partijen de perceptie tegen hebben en er blijkbaar baat bij hebben om de bevolking te indoctrineren en te desinformeren. Daarvoor zijn alle hulpmiddelen goed. Zelfs de VRT heeft de moed om BDW verkeerd te quoten waar die bij zit. Maar doe vooral rustig verder. Ik hou wel van die underdog positie waar jullie ons in duwen.
- Als het over leugens gaat meen ik dat we Viveke en u al regelmatig om onregelmatigheden en tegenstellingen hebben betrapt. Dat u de zaken probeert om te draaien maakt u slechts een zielig creatuur. Een voorbeeld om te schetsen : N-VA moet dringend een noodregering vormen, en ik wens N-VA in de regering. vs N-VA en VB zijn 1 pot nat. signatuur viveke alias meneer denktnietna2gezichtzeveraar.
Viveke is dan nog de zwakste van jullie 2 want die lult zich er voortdurend in. Zo hebben we al met plezier mogen vaststellen dat het inderdaad de PS is de een blokkeringspolitiek heeft gevoerd. En jij valt ook geregeld door de mand en begint dan wat op de man te spelen.
- Desnalniettemin proberen we steeds een zinvolle discussie te voeren met argumenten maar dat is aan jullie 2 duidelijk niet besteed.
Mijn beste Stuyckp,

Je gaat hier een zinloze discussie aan. Je focust op het gekakel du jour van de politici om te verantwoorden dat je favoriete partij aan de kant staat.

Je hebt betere bijdragen gedaan op dit forum. Het is niet enkel de N-VA die er een politieke theatershow in de media heeft gevoerd. Dit is allemaal om hun politieke onkunde te verbergen.

Als je een beetje met interesse de politiek wil volgen kan je hier op dit forum wel degelijk de onderliggende strategieën, de motieven, de ideologieën en de belangen die de politieke partijen verdedigen ontwaren. Dan kan je beseffen dat de politieke beslissingen niet de oorzaak vinden in één of andere gesprek dat bepaalde politieke spelers hebben gedaan.

De realiteit is dat de N-VA wel degelijk deel kon uitmaken van de coalitie. Bovendien gaan de N-VA en het Vlaams Belang hun plan klaar moeten hebben voor als de regering Di Rupo I valt. Er zal geen tijd zijn voor onderhandelingen laat staan voor het schrijven van nota's. Die speeltijd is gepasseerd.
__________________


Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger en De Mier uitlevering aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op viktor Orban kunnen stemmen.
ViveLaBelgique is offline