Los bericht bekijken
Oud 11 september 2016, 10:40   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
De school moet zijn reglementen DOEN toepassen,of er zijn geen reglementen meer nodig en kan ze zich evengoed plooien naar die ouders ("Johnny&Marina'-generatie)" die blijkbaar ook opgevoed dienen te worden.Als ik het goed begrijp waren ze gewaarschuwd dat het schoolreglement niet(langer) meer voor te lachen was...

IK ben benieuwd wat de reacties hier op dit forum dan zouden geweest zijn als er in plaats van korte rokjes,hoofddoekjes in het verhaal opdoken...

Als de ouders niet akkoord zijn,dan zijn er mogelijk nog andere scholen.
Ik ga mij niet uitlaten over wat men in die school van regeltjes wil vooropstellen.

Citaat:
IK ben benieuwd wat de reacties hier op dit forum dan zouden geweest zijn als er in plaats van korte rokjes,hoofddoekjes in het verhaal opdoken...
Misschien wil men die wel promoten in de bewuste school.

Ik ben in een ver verleden eens terug naar huis gevlogen omdat ik mijn 'snelle sloeffen' nog aanhad en men mij erop attendeerde dat het geen gepast schoeisel was om de school met te betreden.

Ik woon zelf niet ver van een school en als ik zie wat daar 'binnenkruipt' wat kleding de meisjes daar aanhebben, dat is een ware modeshow.

Even wat kort bochtenwerk is op zijn plaats nu: als ik nu nog naar school zou gaan zat ik alle dagen met een stijve in de klas

Zo zie je maar

Moeten we dat plaatsen onder de noemer: tijden veranderen????

De Jeugd van Tegenwoordig: Het internaat [Aflevering 1]

(filmpje niet van topkwaliteit maar het is best gieren )
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 september 2016 om 10:41.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden