Los bericht bekijken
Oud 21 februari 2006, 16:23   #15
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
- schrapping van de geldelijke steun aan de moskeeën, het steunen van terroristische organisaties is strafbaar (zie uitspraak Hof van beroep van Brussel 17/02/06)
- ontnemen van de Belgische nationaliteit van zij die veroordeelt zijn tot het steunen van terroristische organisaties. Onmiddellijk terugsturen naar het land van herkomst, verbeurd verklaring van hun eigendom tot delging van de kosten en schulden.[/b]
- Gezinsleden van bovenvermelde worden eveneens teruggestuurd in het kader van de gezinshereniging.
- Ontnemen van alle geldelijke steun( OCMW,ziekenkas,werklozenuitkering ed) van gezinnen waarvan een van de leden betrokken is met oproer met beschadiging van goederen en/of eigendommen van derden
- Uitdrijving van alle imams naar het land van herkomst
Ik ben voor het grootste deel akkoord. Maar ik vind dat geldelijke steun aan alle godsdiensten/religies moet ophouden. Eveneens vind ik het niet eerlijk dat het ganse gezin zou worden uitgewezen als één lid iets misdoet. Stuur dan enkel de misdadiger weg. Uitdrijving van Imams is OK op voorwaarde dat ze ook echt oproepen tot het plegen van een misdrijf.

Laatst gewijzigd door Heftruck : 21 februari 2006 om 16:23.
Heftruck is offline