Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2012, 19:08   #23
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Vroeger sprak men over de vergrijzingstijdbom. Nu doorbreekt men het taboe en spreekt men simpelweg van de toekomstige ontvolking van Europa en Oost-Azië.

Vindt u die demografische euthanasie een goede zaak? Er zijn vele voordelen te bedenken.
Beste C2C,


mag ik je gerust stellen?

Goed dan zal ik je gerust stellen. En dat doe ik met je te verzekeren dat de Europese populatie NOOIT zal uitsterven. In Gods Naam, hoe komt u daar op? Dit lijkt me toch een vrij ondoordachte en nogal imbeciele stelling.

Wat wel is is dat ze zal stagneren. Zeker in verhouding met de bevolking in India en het Afrikaanse continent, waar de bevolking exploderen is. Het is veel beter dat de bevolking stagneert, dan dat ze explodeert. En ge"ef toch toe, C2C, in Europa is het toch vol genoeg? Laat het aub zo. En ik geloof sterk, dat eens de situatie in de arme regio's in India en £Afrika beter wordt, de mensen ook op een intelligente en ethische manier' aan gezinsplanning gaan doen, en niet verder als varkens en konijnen kweken.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 31 mei 2012 om 19:09.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden