Los bericht bekijken
Oud 25 maart 2011, 11:03   #78
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.645
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik ben huisvrouw en de keuken is mijn werkvloer: ik luister daar ook naar de radio. Af en toe krijg ik bezoek en die luisteren mee: moet ik Sabam betalen???
Directe familie, neen. inwonende anderen, neen. Maar als de sabam controleur over de vloer komt, en er staat muziek op, ja.

Citaat:
Moet die jonge gast op de trein, die zijn muziek zo hard zet dat de hele wagon kan meeluisteren , Sabam betalen??
Ja.
Citaat:
Moeten, mijn buren die mij in de zomer laten meeluisteren in de tuin Sabam betalen???
dat is vorige zomer bewezen met de voetbal/popfestival uitspraak. Ja dus.

Citaat:
Het wordt echt superbelachelijk!!! Met onze organisatie hadden wij verleden jaar een evenement met een gevoelig verlies, maar we kregen wel een gepeperde rekening van Sabam!!
En prijzig.

Citaat:
Je kan eigenlijk niets meer inrichten of Sabam komt eraan te pas: toneel met eigen groep, koor, ....Kleine culturele groepen gaan op die manier ten onder.
Zelfs al is het zelfgeschreven muziek/tekst/toneel. Eerst betalen, nadien terugkrijgen, natuurlijk zonder de werkingskosten van Sabam.

Citaat:
Ik lach er niet mee, want zo ver zal het nog komen;
Het is al zover, Sabam heeft gewoon niet genoeg controleurs.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden