Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2017, 08:14   #97
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
En daarom dumpen we onze ouderen massaal in rusthuizen. Ons geweten sussen we met één symbolische dag in het jaar.

Dat niet gelaten, Vader- en Moederdag mogen van mij blijven.
Bullshit, de meeste ouderlingen blijven gewoon in hun huis of flat wonen, of ze kopen een service flat en/of kiezen op gezegende ouderdom voor een rusthuis. Ik persoonlijk zou mijn oude dag niet bij mijn kinderen of kleinkinderen willen doorbrengen wegens generatiekloof en daar ik niet in eenzaamheid wil leven zou ik zeer zeker opteren voor rusthuis en mijn dagen slijten met achter de lustige weduwen te jagen.
Wij dumpen niets en niemand, ik heb vroeger genoeg gezien in huishoudens waar de ouders n grootouders bij inwonen, stress, stress en nog eens stress.

Dat allochtonen hun ouders in huis houden moeten zij weten, maar ik kan je vertellen dat bv. de meeste marokkaanse ouderlingen op de villa in Marokko wonen en terwijl ze de centjes van hier opstrijken en zeer zeker hier niet tot last van hun kinderen en kleinkinderen dienen, voor hen is Marokko een groot rusthuis. .

Dus leve het rusthuis, waar men onder gelijkgezinden op de dood kan wachten.

PS Ons geweten wordt niet gesust door moederdag het is gewoon een feest voor de kleinsten en hun moeder en bovendien een gelegenheid om de familie nog maar eens bijeen te laten komen.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 20 mei 2017 om 08:16.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden