Los bericht bekijken
Oud 13 september 2017, 20:21   #25
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Begin in een andere draad over het feit dat je gepakt ben voor het illegaal afschieten van watervogels.
En vertel dan klaar en duidelijk wanneer je het aftrapt, en naar waar.

Niet liegen hoor Schoof! Niet liegen! Ik schreef nooit dat ik watervogels heb afgeschoten. Ik schreef wel dat de soort die hier beschermd wordt door ons groen ministerie in gans Europa mag afgeschoten worden omdat er teveel van zijn en omdat ze nooit voorkwamen op de binnenlandse zoete waters.
In België weten ze het natuurlijk beter dan bij de Europese Gemeenschap.
Het komt mij heeeeel vreemd voor dat Europa nog niet ingegrepen heeft en ons groen Ministerie nog niet tot de orde geroepen heeft en hen diets maakt dat de natuur beschermen meer is dan overtallige streekvreemde vogels kweken. Blijkbaar mogen de groentjes hier meer dan overal in Europa.
Maar........Schoof jij hebt geen zaken naar waar ik het aftrap. Ik lieg niet zoals jij. Dus ik geef de informatie zoals ik dat nodig acht. De rest is privacy.
En indien je begrijpend kon lezen Schoof zou uw onkunde geen aanleiding geven tot liegen. Bovendien is uw woordgebruik alles behalve deftig.
Aftrappen is pejoratief woordgebruik. Moet ik hier nu ook stellen dat ik wacht tot jij het aftrapt? Anders wil ik graag voldoen aan uw verzuchtingen en de vraag stellen hoor. Van mij mag je het aftrappen hoor. Ik schreef je reeds dat men met azijn geen vliegen vangt. Maar ook dat is niet begrijpend overgekomen. Uw hoerakreten op dit forum staan bovendien niet ten dienste van uw partijbelang. Maar.....dat zijn mijn zaken niet.
U doet maar. Maar mocht ik...........; ik zou u adviseren om in te binden of het af te trappen. Begrijp je mij nu Schoof? En wees gerust. Binnen een paar dagen trap ik het af. Voor een tijdje toch. Ik gun je een tijdje rust.
Trouwens je bent niet origineel hoor Schoof. Er zijn nog wachtenden voor U die de dezelfde wens hebben laten horen. Wat naar ik hoop toch aantoont dat ik allergische reacties veroorzaak. Wat ook soms wel mijn bedoeling is.
Wie zich deftig gedraagt t.o.v. mijn persoontje krijgt mijn negatieve aandacht niet. Nog niet begrepen Schoof? Of kun je echt niet zonder uw delirium en overwinningskreten? Want anders ga ik vroeg of laat een foto op het internet zoeken van een gorilla die zich op de borst trommelt.
Misschien begrijp je dat?
Dus Schoof; ik ben geen jager. Ik heb nog nooit op een dier geschoten. Punt.
werkman is offline   Met citaat antwoorden