Los bericht bekijken
Oud 9 september 2002, 14:31   #58
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN
 
Pelgrim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2002
Locatie: Bankrijk
Berichten: 49.945
Standaard

*Godfried, u kan toch niet menen wat u zegt. Onze westerse wereld heeft eeuwenlang de verschrikkingen moeten ondergaan die de meeste islamitische landen nu ondergaan, en u wilt daar terug naartoe?

*Dat de inquisitie nog steeds bestaat weet ik goed genoeg, en dat die nog veel macht heeft ook. Ik heb onlangs nog verwezen naar de zaak van de dodezeerollen.

*De INQUISITIE poogde de HEKSENVERVOLGINGEN te stoppen? Ja, en Hitler heeft geprobeerd de concentratiekampen te sluiten. Pol Pot heeft geprobeerd de rode khmer te stoppen miljoenen af te slachten. Bin Laden heeft ook nog geprobeerd de wtc aanslagen te voorkomen. Spijtig genoeg is dat allemaal mislukt...

*Ik weet niet waar ik meer angst voor moet hebben, een terreurorganisatie die aan niemand verantwoording moet afleggen of een terreurorganisatie die beweert in opdracht van een hogere macht te werken.

*Wat uw voorstel van territoriale herverdeling betreft, komt het er op neer dat we Belgie in zo'n vijfduizend stukjes gaan verdelen. Ik stel me kandidaat als president van mijn eigen utopische kleine commune-stadstaat.
__________________
pri via opinio, ne prelegu.
pri alies opinioj, nepre legu!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden