Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2008, 15:02   #27
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Bekijk bericht
Ja, ik meen het. Of gaat u beweren dat ze met elkaar aan't onderhandelen waren met tanks. De oorlog is pas begonnen toen Engeland zich kwam moeien met zaken waar ze niets mee te maken had. Het was ook Engeland en Frankrijk die als eerste de oorlog verklaarde aan Duitsland, niet andersom.
De onderhandelingen gingen over de teruggave van gebieden die rechtmatig tot Duitsland behoorden en nog steeds behoren.
Ofwel bent u verschrikkelijk dom, ofwel van heel slechte wil. Een combinatie van beide acht ik ook erg aannemelijk.

Duitsland eiste grondgebied van Polen op. Polen wilde het niet geven. Duitsland viel Polen binnen. D�*t was de status van de "onderhandelingen" tussen Polen en Duitsland op het moment dat Engeland en Frankrijk hun bondgenootschap met Polen nakwamen. Hoe je daaruit kan besluiten dat de Engelsen vlotte Pools-Duitse onderhandelingen kwamen verstoren met hun oorlogsverklaring, kan ik niet bevatten.

Jammer voor jou, maar er zitten hier nét iets teveel mensen op t forum die hun geschiedenis een beetje kennen. Misschien had je je revisionistische geklets beter bewaard voor een cafétoog?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden