Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2017, 10:13   #44
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
dat is precies het punt

de CO2 emissie zit al onder het gemiddelde van de auto's
de NO emissie is tenzijenkle sjoemelaars na, netjes gedaald

dus wat is er alijd het 'populistische' de schuld te geven aan de 'indringer'
dus als je zit te zagen, dan zit je te zagen naar uw burgemeester over de auto's die passeren, je zit te zagen over de auto's die voor uw deur rijden want die maken lawaai, die stinken, die vervuilen

kijk naar gent: met uitzondering van bussen, taxis, camions, vuilkarwagens etc
ik moet zeggen toegegeven de bussen hebben een goeie vooruitgang in lawaai, roetbrakerij gemaakt... maar wat een belachelijk gedoe: alles moet weg tenzij de bus, de vuilkar, de stadscamion, de taxi, etc... Als er nu één ding opvalt bij mij toch is dat die camions van de gemeente geweldig veel lawaai maken, geweldige roetbrakers zijn, geweldig stinken. Ik ken geen enkele camion die meer lawaai maakt dan bvb die onnozele vuilkar. IK zou verwachten dat je op een dag wakker wordt in Gent en denkt, wow wat is dat nu stil alle auto's zijn verbannen... Denken ze daar nu echt dat er significant minder verkeer in gent gaat rijden ??? Volgens mij niet... want al die gasten rijden daar al rond, en die taxi's krijgen een soort monopolie op transport van personen, en de organisatie van aanvoer van goederen wordt veel complexer... = lees duurder, dus iedereen weg uit het centrum van gent op papier, maar in feite blijven al die brakende en spuwende diesels naar het centrum rijden, want dat is uiteindelijk de realiteit. Die camions moeten daar geraken met de goederen.. en die vuilkarren blijven daar maar rondtuffen
Ja, en dan leggen ze nog verschillende zones aan waar je niet langer rechtstreeks van de ene zone naar de andere kunt.

Resultaat, vertegenwoordigers die net 500 meter verder in een andere zone moeten zijn gaan nu 3 km weg van hun doel rijden (door bewoning) om langs een andere weg nogmaals 3 km terug binnen de bewoonde zone te komen waar ze moeten zijn. Dus 6 km in bewoonde zone rijden waar het met 500 m gekund had. Heeeeeeel goed voor het milieu en tegen het fijn stof.

Knetter gek zijn ze. Maar natuurlijk zijn er weer een hele boel achterlijke puiten die er weer met twee voeten en hun ogen wijt open in trappen hé, zo van die groenganzers.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 maart 2017 om 10:17.
Garry is offline   Met citaat antwoorden