Los bericht bekijken
Oud 16 september 2017, 06:23   #4
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.632
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Als je de moeite neemt om deze video te bekijken zal je begrijpen waarom het de ondergang is !
https://www.youtube.com/watch?v=mnW30dYSC3k
De man in het filmpje is zelf immigrant.
"The Declaration of Barcelona" - het zoveelste ondoordachte waanidee van de EU.
Citaat:
they acknowledge the importance of the role played by migration in their relationships. They agree to
strengthen their cooperation to reduce migratory pressures, among other things through vocational training
programmes and programmes of assistance for job creation. They undertake to guarantee protection of all the
rights recognized under existing legislation of migrants legally resident in their respective territories;
in the area of illegal immigration they decide to establish closer cooperation. In this context, the partners,
aware of their responsibility for readmission, agree to adopt the relevant provisions and measures, by means of
bilateral agreements or arrangements, in order to readmit their nationals who are in an illegal situation. To
that end, the Member States of the European Union take citizens to mean nationals of the Member States, as
defined for Community purposes;
http://www.eeas.europa.eu/archives/d...docs/bd_en.pdf
Bovenstaand is wat ik vind over migratie in de verklaring van Barcelona. (enkel de samenvatting vind ik in het Nederlands en daar staat er niets over in) Toen ik het de eerste keer las dacht ik dat het op twee manieren geïnterpreteerd kan worden :

1. de migratie natuurlijk laten verlopen, mensen vrij laten kiezen, en er voor zorgen dat de gevolgen daarvan, de druk op de samenlevingen, wordt onder controle gehouden dmv onderwijs, tewerkstellingsprogramma's

2. zorgen dat er geen immigratie is door onderwijs, tewerkstellingsprogramma's op de plaatsen waar mensen willen vertrekken

Na de tweede keer gelezen te hebben is er maar één interpretatie mogelijk : migratie verloopt via wettelijke kanalen (de wetten van een land -over familievereniging bvb- of regio -EU bvb-, vluchtelingenverdrag in akkoord van Genève, ...)
Er staat niet in dat we onze wetten niet kunnen aanpassen of het verdrag van Genève kunnen heronderhandelen of opblazen (als de russen dan binnenvallen kunnen we zelf nergens naar toe vluchten natuurlijk )

(Ik heb het filmpje niet ver bekeken, hij was al 3 minuten aan het stotteren en had nog niets gezegd)
Vlad is offline   Met citaat antwoorden