Discussie: Brexit
Los bericht bekijken
Oud 16 mei 2016, 14:54   #22
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
En als België alleen komt te staan ? De absolute vrijheid ? Wat voor U of mij een slechte regeling is is voor anderen dan weer een goede regeling en omgekeerd.Ik vind het leuk dat er in restaurants niet meer mag gerookt worden maar ik begrijp dat veel anderen dat dan weer niet leuk vinden ...Ik zou het leuker vinden mochten we iets harder mogen rijden op de snelweg maar anderen vinden dan weer net het omgekeerde.....en ik heb nooit geweten dat men mijn toestemming heeft gevraagd om regels of wetten te stemmen.....Of dat nu vanuit Europa de Federale regering de Vlaamse of de Brusselse is......
Maar waar denkt U dat het dan wel volmaakt is ? China ? Rusland ? VS ? Japan ? Nigeria ? Zimbabwe ? Brazilië ? Mexico ? Keuze genoeg zou ik zeggen van paradijzen
Nog iets , denk maar eens allemaal goed aandachtig na, er staat een zeer groot kapitaal op de spaarboekjes van de Belgen ,,, die ze ieder minuut van de dag kunnen aanslaan als het land failliet gaat ,, als de sociale zekerheid in gedrang komt te staan en ze geen kapitaal meer genoeg hebben om de mensen uit te betalen , door dat ze blijven uitgieten aan immigranten toestromen die ze maar niet willen stopzetten , wat kan het hen schelen , maar de hard werkende burger die met zijn neus tegen zijn pensioen staat als die niet wakker zal zijn zal ie dik de pineut zijn,, wat als geen pensioen en geen spaargeld meer ??. Wie zegt dat dit niet kan gebeuren wie is het Zo Zeker?? wie durft er zijn vingers voor verbranden ?? ze betalen al jaren bepaalde diensten uit de regio magistraten niet meer ....dus?? ik betrouw mijn land niet meer .... en sympathie voor een land die al 25 jaar achteruit bolt waarom zou ik dit moeten opbrengen ?? welke vooruitgang boeken wij hier nu al de laatste 25 jaar ????
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden