Los bericht bekijken
Oud 10 april 2017, 20:43   #36
Odol
Gouverneur
 
Geregistreerd: 22 juli 2015
Berichten: 1.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
U kunt het prima vinden, daarentegen bevolking tegen elkaar opzetten is één van de beste wapens welke IS kan hebben
DE bondgenoten van IS of liever islamisten in het algemeen:
1 de poco pers die na elke aanslag imams uitnodigt om reclamevte komen maken voor de religion of pieces.
2 De organisaties, rechters en instanties die de vrije meningsuiting van mensen als Brigitte Bardot, Oriana Fallachï, Houllebecq, Wilders buitenwettelijk(!) aan bande legt
3 De gutmensch die de rode loper uitrollen voor islamisten
4 De europes reddings/veerdienst die die immagratie golf vergroot, immigratie helpt onze maatschappij naar de kloten. IS lacht in hun vuistje
5 De sociale industrie die Syrie strijders oplapt, hen een leefloon geeft tijdens hun militair verlof en de baarmoeders hier rustig laat werpen voor ze met kindvterug naar Raqqa gaan.
6 De paus/kerk/katholieke scholengemeenschap/CD&V die plat op hun buik gaan om zich langs achter te laten naaien.
7 De intellectuele dwalers die elke islamkritiek wegzetten als uslamofobie en racisme

Deze lijst is niet exclusief, rechts komt hier niet in voor. Het is gek, ik reken mezelf niet tot rechts, ik ben mordicus voor de vrijheden die we hebben opgebouwd. De enige die ik in mijn strijd voor behoud van vrijheid en seculiere maatschappij zie hier in Belgie zijn het Vlaams Belang en JMDD. Het is gek, want ik had dit 20 jaar geleden een belachelijke gedachte gevonden. Toch is het zo.

Laatst gewijzigd door Odol : 10 april 2017 om 20:45.
Odol is offline   Met citaat antwoorden