Discussie: Theosofie
Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2017, 09:19   #270
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik bedoel dat als je dit inzicht beseft je het resoluut moet toepassen. Dan kunnen er geen halve maatregelen genomen worden.
Zeker, maar de toepassing is aan de mensheid om als eerste mijn atoomtheorie te willen geloven en te begrijpen en een nieuwe cultuur op aarde te scheppen en op de lange duur het heelal te veroveren en om te bouwen tot een ruimtevaartcultuur van macro-atomen, wat triljoenen jaren zal duren.


Citaat:
Je past een zeer maar dan ook zeer radicaal sceptisch wereldbeeld toe, tot je tot op het punt komt van geen terugkeer. "The point of no return." Het gaat over de zaak om het intensief en voor de volle 1000% toe te passen...
Zo is het ook, maar niet alles in onze cultuur is verkeerd.
Alleen is de wetenschap eenzijdig materialistisch en onze cultuur eenzijdig kapitalistisch en de bestaande religies zijn verouderd.

Onze cultuur is aan een drastische vernieuwing toe door mijn atoomtheorie door een volkomen nieuwe godsleer en wetenschap omtrent de bouw van het heelal en onze toekomst in het heelal.

__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden