Los bericht bekijken
Oud 20 april 2017, 06:19   #55
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
sorry maar ik hou er sowieso niet van dat men m'n eten teveel aanraakt laat staan dat ze zoals met sushi er voortdurend aanzitten, ik huiver dan ook wanneer ik die sushi makers van bij bvb de carrefour bezig zie... en ik sta steeds versteld dat er ook effectief mensen zijn die dat kopen en opeten.... bwek het zou bij mij niet waar zijn, daarnaast lust ik het in feite ook niet.... nee geef mij maar een goed doorbakken stukje vlees in de wok met groentjes, look, ajuinen... allemaal op hoge temperaturen gebakken, mjam mjam da's het beste imo alsook het lekkerste, xd!


discuss pls, eten jullie dat wel eens van die vieze sushi van bij de carrefour? thx ^^
Mensen die hard moeten werken en dankzij mensen zoals u, het zich niet kunnen permitteren om op restaurant te gaan.
Er zijn helaas veel teveel profiteurs die mee-eten van hetgeen de harde werkers opbrengen.
Bij die soort zijn er zelfs bij die het niet schuwen om de hardwerkende handelaar te bestelen. De hardwerkende handelaar is door zo'n mensen twee keer de pineut.
  1. Hij moet te veel belastingen betalen
  2. Hij moet het verlies, wegens diefstal, ophoesten.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024

Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 april 2017 om 06:36.
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden