Los bericht bekijken
Oud 26 januari 2014, 14:44   #132
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Zeg eens eerlijk: is een spelfout dan zo belangrijk bij het al dan niet maken van een punt of argument?
Gebeurt het verbeteren van spelfouten met een educatieve bedoeling, of is het eerder als kleinerende actie bedoeld?


Al bij al is het bij het sleutelen aan andermans quote meestal de bedoeling om te sarren en te tergen zonder echt met een tegenargument voor de dag te komen.
En dat is niet echt waarvoor wij u een forum aanbieden.

Ik zou dus zeggen: blijf van andermans quote af, en verander er niks aan en steek wat meer tijd in beargumenteerde en onderbouwde replieken in plaats van in kleingeestige pesterijen.

Pontifex.
Ik maak mij helemaal niet druk in spelfouten of dergelijke, ik maak ze zelf jammer genoeg vrij vaak, maar ik zie wel vaak topics waarbij zo'n dingen het topic totaal laten focussen op een typo van iemand. Meestal komt er dan een hoop gezever dat enkel dient om de tegenstander in een discussie in diskrediet te brengen. Bij mij is men het al gewoon dat er hier en daar foutjes staan (ik probeer wel op te letten), maar bij de discussies tussen de "grote kanonnen" op politics is het vaak jammer om het te zien verzanden in persoonlijk gepest.

Kan je de forumsoftware niet even aanpassen dat de betrapte quoteveranderaars als (tijdelijke) straf enkel een volledige quote kunnen quoten?
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline