Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2014, 11:10   #38
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meuh Bekijk bericht
Ik denk dat het grote punt zelfs niet het seksschandaal is; zo'n dingen gebeuren en gelijk het overkomt heeft hier niemand iets tegen zijn/haar wil gedaan; allemaal even fout (of net niemand).

Het gaat vooral over het feit dat mama haar invloed blijkbaar zou gebruikt hebben om zoontje buiten schot te houden (hierbij de schuld op een ander stekend). Daar mag toch over bericht worden als we het dan over een minister hebben? Hoe denk je dat er zou gereageerd worden door diezelfde minister als het verhaaltje over iemand anders ging, laten we zeggen iemand van NVA?

Er is zoiets als persvrijheid en er zijn blijkbaar geen leugens verteld. Enig punt van kritiek kan zijn dat er minderjarige kinderen betrokken zijn, maar hier wordt niemand met naam en toenaam genoemd.
Zoals ik in het begin schreef: schandalig dat dit is uitgekomen. Men hindert de toekomst van 7 jonge mensen, en men brengt de ouders (en de directie) in lastig parket.
En waarom? Omdat enkele pubers seksuele omgang met elkaar hadden?
Indien er geen enkele van hen klaagde, waarom is dit openbaar gekomen?
De pers draagt hier bij tot een verpletterende verantwoordelijkheid. In deze optiek heeft de pers veel te veel macht. Dat zou echt niet mogen kunnen.
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!

Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 7 mei 2014 om 11:10.
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden