Los bericht bekijken
Oud 25 december 2011, 20:08   #87
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat verschil hoor je niet.
Mij stoort het niet of je nu aaneengeschreven of aaneen geschreven zou gebruiken. dt fouten zijn storender, en daarbij moet ik ootmoedig toegeven dat ik ook al zo'n fouten gemaakt heb.
In feite, als wetenschappelijk gevormd persoon, vind ik dat de Nederlandse spelling belachelijk ingewikkeld is. ei vs ij, ou vs au, de n regel in kersepit of kersenpit met de nodige uitzonderingen.
Maar dit is vreselijk

Wel Pé, jij als "wetenschappelijk gevormd persoon", moet me bij gelegenheid maar eens uitleggen hoe jij "dt" fouten kan horen. Voorlopig volstaat het dat jij mijn beste Pé - een wetenschappelijk gevormd persoon zijnde - aan de hand van een aantal formulekes uit Statistiek voor dombo's uitlegt dat "een verschil van 10 stemmen statistisch significant zou zijn op een kleine steekproef (49 deelnemers, 19 ja, 30 neen)" (zie jouw post #33).

Overigens is er nu nog altijd een verschil van 10 tussen de ja (23) en neen (33) stemmers.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 25 december 2011 om 20:15.
4x10E6 is offline