Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2016, 13:30   #50
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Goed, er is vastgesteld dat er in feite geen probleem is. Dit mag hier op slot.

Van de posting waarin wordt gesteld dat dreigen met gerechtelijke stappen, zal leiden tot uitsluiting van dit forum, snap ik niet goed waarom dit hier wordt gezet. Dat is een punt uit de regels hier, ik ga er vanuit dat er op dezelfde manier zal over geoordeeld worden als andere inbreuken op het reglement.
Wees blij, dit forum is er eentje uit de 1000.
Trouwens, de censuurwetten die u graag zou willen zien toegepast worden, werden ook door Stalin, Goebbels eva geïmplementeerd en na WO-2 werd dat ook door cultuurmarxisten in het 'vrije westen' op alle bestuursniveau's toegepast.
Blijkbaar bent u dezelfde state of mind toegedaan.

Verder noteer ik het feit, dat u hier alvast geen reply op hebt…:

“Behalve als het tegen blanken gericht is, dan is het plots niet meer strafbaar.

En je mag gelijk ook eens aanwijzen, waar ergens in de niet-westerse wereld, racisme als een strafbare daad wordt beschouwd...”


…, terwijl Europa (EU) met open armen een massa niet-westerse mensen opvangt, die nog zelfs geen fractie van 'n notie hebben van het begrip ‘vrije meningsuiting’.
Zelfschaamte ook niet blijkbaar.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 mei 2016 om 13:31.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden