Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2017, 15:35   #121
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Dat is niet bepaald een geheim, da's vrij algemeen geweten. Als je wil weten waar Trump zijn recentste beweringen en tweets vandaan komen, moet je gewoon even kijken wat er het uur of de uren voordien op Fox news gezegd is. In het geval van zijn 'what happened yesterday is Sweden' blunder heeft hij zelfs toegegeven dat hij het had over een reportage die hij de dag voordien op Fox gezien had. En ook nu weer wijst alles in die richting. Factcheck.org heeft zelfs een mooie opsomming gemaakt van waar Trump deze onzin precies vandaan gehaald heeft: http://www.factcheck.org/2017/03/exa...wiretap-claim/

Zelfs zijn eigen deputy perssecretaris heeft bevestigd dat hij het van het nieuws had. Haar exacte woorden: "Everybody acts like President Trump is the one that came up with this idea and just threw it out there. There are multiple news outlets that have reported this." Een claim die trouwens niet klopt, die laatste zin. En de grote baas van de FBI heeft de claim van Trump al onzin genoemd.

Dus wat die duim betreft, ik ben niet degene die de dingen zomaar verzint. Ik baseer me op betrouwbare bronnen, en analyse van wat we weten. Waar jij je op baseert, God mag het weten. Een naïef geloof in de The Orange One?
Dus uw bronnen zijn betrouwbaarder dan die van de machtigste man ter wereld?
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden