Discussie: 504 Gateway
Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2017, 20:19   #290
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Naar mijn bescheiden mening is er nog een andere mogelijkheid. Ik heb deze hier ooit voorgesteld, al is daar nooit een positieve reactie op gekomen : de forumdeelnemers die het wensen kunnen samen een vereniging zonder winstoogmerk vormen, die het forum overneemt en verder runt.

Aldus zou de huidige eigenaar van de last van het onderhouden van dit discussieplatform verlost zijn, wijl zijn geesteskind toch verder blijft bestaan.

De overname kan gebeuren bijvoorbeeld bij wijze van een afkoop, al moet gezegd worden dat het forum ten tijde van mijn oorspronkelijk voorstel wellicht nog enige (publiciteits-)waarde had, hetgeen naar mijn mening inmiddels quasi niet meer het geval is. Niettemin lijkt een nader af te spreken billijke vergoeding aan de huidige eigenaar mij aanvaardbaar, in het kader van een gentlemen’s agreement ter overdracht.

Ikzelf ben om voor de hand liggende redenen ongetwijfeld de minst geschikte forumdeelnemer om initiatief ter zake te nemen : de overname en het runnen van een Belgisch politiek discussieplatform is vanzelfsprekend iets voor uitsluitend Belgische forumdeelnemers. Ik ben niettemin – zoals misschien nog andere buitenlandse forummers – bereid om mijn stilzwijgende duit in het zakje te doen teneinde de nader te bepalen billijke vergoeding bijeen te krijgen. De eerste die één en ander moet ziet zitten is uiteraard de huidige eigenaar, maar in voorkomend geval ga ik er van uit dat een twintigtal geïnteresseerde forumdeelnemers voldoende moet zijn om dit te realiseren.

Iemand ?
Ik wil wel moderator spelen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden