Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2017, 13:13   #191
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
'k Ben er nog niet uit of ge nu wel ofni ne Flamingant zijt, maar g' hebt in ieder geval humor.
Hoe kunt ge tussen die ander lullen leven, dasde kwestion.
tx

mijn natuurlijk meerderwaardigheidsgevoel redt me.
er zitten tussen die Flaminganten niet meer mensen waar ik me aan erger dan aan de andere mensen, ik erger me gewoon aan iedereen.

het gebrek aan machtspolitiek inzicht en het als meerderheid steeds vervallen in weemoedig geklaag ipv gewoon de zaak met botte politiek macht naar de hand te zetten, het steeds maar zichzelf onderschikken aan de Franstalige politieke macht...is geen bewijs van het feit dat regionalisme de juiste politieke weg is, zowel voor Wallonië als voor Vlaanderen.

onder het motto 'bien étonné de se trouver ensemble' kan ik dus niet anders.

maw voorstander van vooruitgang, evolutie, democratie, actief beleid tov de Belgische standstill ... in BE wordt je dan als nationalist weggezet. Ook al kan Vlaanderen me evenals België gestolen worden wanneer er zich een geschiktere bestuurlijke entiteit zou aandienen.

om één vb te noemen : het is krankzinnig dat de Rotterdamse en Antwerpse havens op een boogscheut van elkaar blijven concureren ipv één gemeenschappelijk havengebied te vormen en zich te profileren als één haven...

en dat komt, geen twijfel mogelijk, alleen mijn timing suckt fenomenaal.

Anna Ongeduldig.

Laatst gewijzigd door Anna List : 9 maart 2017 om 13:16.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden