Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2010, 17:29   #4
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
ik was ten zeerste verwonder dat te lezen, ik had elders gelezen dat de betalingen reeds in de jaren '30 door de nazi's was gestopt, en nooit geweten dat zij op een bepaald moment hervat waren. Ik had integendeel gelezen dat "normaalgezien" Duitsland had moeten betalen tot 1988. Niet dus.

Iets gelijkaardigs: ik hoorde ooit dat Duitsland na WO II vele jaren lang grote sommen aan Israël heeft betaald, als schadeloosstelling voor de holocaust (wel bizar, want Israël is pas in 1948 opgericht, maar kom). Iemand die daarover iets weet?
tuurlijk......,staat zelfs in Wikepedia..
http://en.wikipedia.org/wiki/Reparat...d_West_Germany

overigens.....Israel beschikt over hypermoderne Duitse duikboten(en wees maar gerust dat die state-of-the-art zullen zijn).De Israeli's kennende mogen we rustig aannemen dat de wapentechnologie in deze betrekkelijk kleine duikboten nogal "verrassend" zal zijn.(De Duitsers zijn extreem goed in duikbootbouw,de israeli's zullen er ongetwijfeld hun eigen wapens in schroeven,desnoods nucleiare torpedo's en kruisraketten)..

Niemand gelooft dat Israel die duikboten helemaal- ,en markconform, betaald heeft

Laatst gewijzigd door kelt : 9 oktober 2010 om 17:32.
kelt is offline   Met citaat antwoorden