Los bericht bekijken
Oud 14 september 2017, 13:55   #318
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Van: paul van der es [mailto[email protected]]
Verzonden: donderdag 14 september 2017 11:24
Aan: '[email protected]'
CC: 'Eric van der Ven'
Onderwerp: ROL Babayant

Waarde Meester
Ten zeerste verwonderd dat je niet aanwezig was op de zitting en meer nog dat de zaak niet op de rol is gezet door onze deurwaarder (ben aan het uitzoeken waarom)
Dit is wel een probleem voor U in zonder vermits ik de REDINTEGRANDA handhaaf.
Een 4e uitdrijving op het vonnis van Myriam is niet mogelijk gezien zij niet meer is ingeschreven op dit adres.(men kan moeilijk stellen dat er een uitdrijving plaats heeft op een persoon die niet is ingeschreven op dit adres)
U bent nu verplicht ons te dagvaarden teneinde een vonnis te bekomen tegen Babayant waarop U dan BABAYANT kan uitdrijven.
Ik wil U tegemoet komen door vrijwillig te verschijnen voor de vrederechter zodat U de kosten van dagvaarding niet moet doen.
Ik ben niet thuis in proces recht dus zou graag van U een voorstel hebben hoe u de verschijning voor een rechtbank wenst geregeld te zien.
Heb begrepen van de Rechter dat U gemeld hebt dat U mijn besluiten hebt ontvangen .
U kan zich daarop steunen om Babayant te dagvaarden of te antwoorden indien we voor de Vrederechter vrijwillig verschijnen.
Wij zitten goed ,we hebben bezit van het pand (retentie recht) U hebt op de een of andere mannier een vonnis nodig tegen BABAYANT om ons er terug uit te krijgen.


vriendelijke groeten
Paul Van der Es
0475 875 125

Ik ben niet betaald om de dingen juist te schrijven,maar wel om de juiste dingen te schrijven

Mijn thesis : Abstracte wiskunde toegepast op recht

http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45513/highlight//
Een redintegranda bestaat niet.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden