Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2004, 20:07   #10
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Eerst en vooral, bedankt Sato om die dingen wat meer uit te leggen. Ik heb er zelf ook heel wat van opgestoken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel21
Dit is inderdaad al veranderd naar het ondernemingsnummer!
Wat bedoel je juist met Let erop dat je dit nummer op alle publicaties dient te vermelden (alsook je rekeningnummer)??
Als ik mij niet vergis, dien je op al jouw publicaties jouw ondernemingsnummer en rekeningnummer te plaatsen: folders, facturen, pamfletten, naamkaartjes, ...

Citaat:
Voor die reclame bedoel ik dan eventueel website maken,in de gazetten zetten,strooibriefjes in de brievenbussen steken(mag je diet zomaar? of heb je daar toestemming voor nodig-moet je ervoor betalen?) en op je auto plakken en als jij nog tips hebt waar ik het kan doen,mag je ze me altijd geven hoor!
Daarover zet ik nog wel een aparte reply, om het wat overzichtelijker te maken.

Citaat:
Van die onkosten,ja benzine denk ik ook,maar ga ik dan eventueel ergens geen hoger tarief moeten betalen omdat ik bij de mensen thuis hun electriciteit,water gebruik??Wat kan je zo nog al in onkosten steken dan?
Het zou mij verwonderen als je daarvoor "gepenaliseerd" wordt. Immers, als je naar een klant gaat zal je sowieso wel gebruik maken van hun "grondstoffen" (drank, toilet, verlichting, ...) Lijkt me onwerkbaar om dat te gaan controleren.

Citaat:
Zou jij weten hoeveel uren je nog mag werken in je hoofdberoep ,want daar staat ook een limiet op he,ik werk 24 uren per week,is dit dan niet te veel om nog in bijberoep te mogen werken?
Je kan beter wat meer in hoofdberoep werken dan wat minder. Beneden een bepaald aantal uren (ik dacht half time) in je huidige hoofdberoep, zou je bijberoep wel eens als hoofdberoep kunnen aanzien worden.

Citaat:
Zoals je zegt lenen bij de bank,voor het geen dat ik wil doen heb ik niet echt een grote investering nodig,ik ga niet eerst alle producten dat er zijn aankopen voor honderdduizenden franken,als er iemand een afspraak maakt,kan ik nog altijd es eerst bij die persoon langs gaan om te zien wat er moet gebeuren met hun haar,en kan dan altijd nog achter de producten gaan als ik ze niet in stock heb!
Goed om te beginnen, maar probeer zo snel mogelijk toch zoveel mogelijk in je wagen bij te hebben. Rondrijden kost ook geld, en het komt beter over bij de klanten als je meteen aan de slag kan.

Citaat:
Bedankt he en jij ook succes he als je je stap zet!!
Dank u. Eerst nog effe sparen voor de nodige software.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden