Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2017, 10:20   #183
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ja, zelfs een geflopt verhaal heeft een logica. Het triest vervolg is dan een nederlaagstrategie waarbij het perverse denken zich ontwikkelt dat het maar normaal is dat de oorspronkelijke bewoner zich moet aanpassen aan de nieuwkomer.

Een probleempje met dit soort denken. De migrant weet naar waar hij zich begeeft en wat hij kan verwachten. De inboorling weet niet wat sort migranten willen afkomen en aan wat hij zich gaat moeten aanpassen.

Maar serieus nu, ik kijk met enige fascinatie naar uw huidige slingerbeweging en vraag mij af hoever de pendel nog zal doorzwaaien.
U beseft nog niet half hoeveel wij ons al reeds aangepast hebben op de nieuwkomers. Dat is systematisch gebeurd en openhandig afgegeven door eigen volk. Vergelijk je voorouders eens met de mens uit de 21e eeuw. Die geeft alles openhandig af omdat ze eigen volk niets gunnen. Resultaat, eigen volk slaapt op straat en de migrant krijgt alles onder zijn kont bedeeld omdat wij anders racisten zijn. Dat hebben we dan ook weer zogezegd aan onze voorouders te danken. Het is een gecompliceerde soep.
Beter is gewoon opschenken, blazen, slurpen en slikken.

De pendel zal stabiel blijven draaien nu. Ik heb het heft in eigen handen genomen door controle over mijn leven te nemen. Ik heb niets of niemand te behagen, en al zeker geen cultuur die mij naar de goot begeleidde om van ontbering te sterven.
Men oogst alleen maar wat men zaait, ook ik.

Laatst gewijzigd door Peche : 20 maart 2017 om 10:24.
Peche is offline   Met citaat antwoorden