Los bericht bekijken
Oud 28 februari 2017, 22:23   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Flauwe kul! Hoe je ook kronkelt en draait, je kan niet verhullen dat je het "ondemocratisch" vindt dat de "grootste partij" naast de post van kabinetchef van de vvorst van Laken greep.
Als jij hier het standpunt vertolkt van je partij dan is het héél erg gesteld met de N-VA. Dan wordt ze met recht en reden van postjesjagerij beschuldigd.

Zie je jouw wens trouwens als bewaarheid worden? Een N-VA-er die tot kabinetchef van Flip de taaie benoemd wordt?
Ben jij helem�*�*l tureluut of wat is dat met jou?
Ik heb een vraag gesteld in de titel van de draad. En jij geeft er geen antwoord op. Je bespreekt zelfs het item van de vraag niet, je legt alleen woorden en wensen in mijn postvakje.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden