Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2004, 21:14   #25
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Snappen jullie dan niets, mensen stemmen op het VB omdat zij punten aanhalen die niet worden aangehaald door de andere partijen. VB groeit vanwege de andere partijen!! Van het moment dat bepaalde punten effectief door andere partijen worden overgenomen is het gedaan met het blok. Maar ja, zolang dat dat niet gedaan wordt, zal het blok blijven groeien. En het schandaligste is dan nog dat de mensen die zich gaan uitspreken over de VB-kiezers Het zijn dommeriken, idioten, ze moeten hun verantwoordelijkheid opnemen. Nu gaan ze 1.000.000 mensen uitmaken voor het vuil van het straat.
Er zijn enkele politiekeres die dit beginnen te snappen. In plaats van al hun energie te steken in hoe kunne we het VB stoppen. Neen, wat zijn de problemen van de VB-kiezer en hoe kunen we die problemen oplossen.
Ik ben noga altijd strots om vlaming te zijn
Ik zou willen dat de partijen (niet in coalitie) maar met het VB gaan praten en zo naar oplossingen komen.
Het systematisch uitsluiten en bekakken van het VB heeft er weer toegeleid dat ze szetels winnen. Zetels winnen is een overwinning boeken, ik hoop dat je dat snapt.
Praat met het VB, laat ze meedoen, sluit ze niet uit, pak de problemen aan. VB-stemmen zijn zeker niet allemaal foert-stemmen. Dat zijn stemmen gecreerd door problemen die niet worden aangepakt door de huidige partijen!
Zoals Vera Dua het zeer terecht zei op het kopstukkendebat:" het succes van het blok komt gewoon door de duidelijke standpunten". Eindelijk eens iemand die de essentie begint te zien!!

Al wat die andere partijen moeten doen is eens beginnen luisteren naar wat het blok te zeggen heeft ipv steeds maar elke blok stemmer voor dommerik uit te kafferen.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline