Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2004, 10:06   #13
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FT
Jij begrijpt niet dat er mensen van deze mening niet afkunnen. Ik begrijp dan weer niet waarom mensen op het blok zouden stemmen.
Dat mensen op het Blok stemmen uit protest kan ik nog inkomen, maar dat mensen op Rob Vereyken stemmen begrijp ik helemaal niet. Welke conclusie moet ik hieruit trekken? Dat de mensen meer geweld willen? Ik ben niet meer mee...
dat is uit gefundeerd protest jegens de houding tegen het blok door de media, de andere politieke partijen, en niet-blokstemmers...
zo luidt het excuus toch ;men stemt voor een dergelijk creatuur, maar een racist ? Daar zal men zeker niet voor stemmen..

Het karikaturale beeld van Vermeersch "zet dutroux op de lijst , en ze stemmen er nog voor", is niet zo karikaturaal.meer..
Er zijn er die ALLEEN de blokpublicaties en de bloksite geloven. Zet daar eender wat op, laat het wat onderbouwen met slogans , verdraaide statistieken, licht vergelijkbare situaties uit het buitenland, en insinuaties tot totaal verzonnen verhalen, en het IS DE WAARHEID!!
en als ge dat niet accepteert, wel , dan zijt ge geen democraat en onverdraagzaam
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline